Elifebrar aynı şekilde 2 aylıkken oğlum kasık fıtığı ameliyatı oldu beraberinde sünnet oldu birde. Genel anestezi almıştı. Açlık çok zorlamamıştı oğlumu kucakta gezdirerek falan avutmuştum zaten uyumuştu genelde sakindi. Ameliyattan sonra bebekte hiç bir acı olmuyor ameliyat yerinde o acıdan içiniz rahat olsun büyük insan gibi değil onlar çok hızlı toparliyorlar. Ameliyattan bi hafta sonra hic biseyi kalmıyor hatta dikiş izinde 1 ay sonra kapanıyor bulamıyorsunuz bakınca. Çok hızlı iyilesiyorlar. Sadece genel anesteziden uyanırken çok ağlamıştı oğlum o da doğalmış. Muhtemelen senin guzel kizinda aglayacak baya bi ayılırken kucağında memenin altında tut hep istediği zaman emsin tenine temas etsin oldukça sen kendini sıkma. Bil ki bütün anestezi alan bebekler öyle agliyor. Ben bebeğim kucagimda 4 saat boyunca durmaksızın ağlarken kendimi çok sıkmışım güçlü durayım bebeğinin yanında diye ertesi gün aşırı gaz sancısından ben hastanelik oldum apandisit zanneditler neredeyse yanlış teşhisle yeni doğum yapmış halimle ameliyat oluyordum. Sen benim yaptığımı yapma o canı yendiği için ağlamıyor sadece ayılıyor ve o yüzden ağlıyor kendini sıkma. O günü atlattın mi ertesi günler hiç ameliyat olmamış gibi geçiyor canım korkma. Çok geçmiş olsun bi an önce atlatin inşallah