Merhabalar 2 aylık kızımda iki taraflı kasık fıtığı var kasım 29’da ameliyat olucak ancak ben çok korkuyorum endişeliyim daha önce bu durumu yaşayan varmı ayrıca ameliyat için 6 saat aç kalması gerek bunu nasıl atlattınız yardımcı olursanız çok sevinirim