Defnem07 ben menunum.traveller kadar konforlu değil tabiki ama şunu söyleyebilirim oğlum 8 aylık bu arabada daha mutlu ve daha keyif aliyor gezerken.ilk aldığımız hafta evin içinde bile arabaya bindi sürekli.benim içinde çok iyi oldu.tek elle aç kapat.kolunu tut valiz gibi çek.kucağımda oğlum varken bir elimlede arabayi tasiyabiliyorum.uçakta kabin bagaji olarak alabiliyoruz.arabada bagajda yer kaplamiyor insani ugrastirmiyor.surerken kuş gibi.travelden çok.çekmişim yani.bunu çok sevdik biz.