Biz beşinci ayında başlamıştık ek gıdaya.
ilk ek gıda tadimlari öğle saatlerinde yapılmalı.
İlk kabakla başladım.
Kabak çeşitlerini sırayla denedik 3 gün kuralı ile.
Sonra patates, havuç,fasulye, tatlı patates,bezelye,brokoli, ıspanak (yurt dışında,bize böyle önerildi)
Sırayla her sebzeyi denedim ama oğlum iştahsız bir bebek olduğu için seçici davranıyor,her şeyi yemedi.
Sonra yoğurt denedim ev yapımı yemedi 🤦🏻♀️
Meyve püreleri denedim (elma,armut,muz,avakado)yemedi.
Hazır yoğurt dene dedi Dr.kaç çeşit aldiysam yemedi.
Sonra listeye,tam buğday unu,pirinç unu,yulaf unu eklendi, haşlanmış yumurta sarısı,karpuz eklendi.
bir çay kaşığı ucuyla pekmez (sabahlari,tam buğday unu+yumurta sarısı ile yaptığım muhallebiyi ekliyorum)
İrmik (bebek irmik)
Pirinç,bulgur,tavuk suyu,tavuk eti, kıyma,ve balık.
Şuan oğlum 9 ay 6 günlük.Bazen ne yaparsam yapayım yemiyor,kendimize ne yapıyorsam ondan yiyor.