Birkullanici benim oğlumda da çatlak vardı küçükken doktora götürdüğümde bana iki krem verdi ikisini karıştırıp 2 hafta kadar kullandım duphalac şurup kullanıyorduk çok şükür geçti bizimki şuan 5.5 yaşında ama babamızın tarafında kabızlık sorun olduğu için zorlanma yine oluyor genetik biraz bizim. Ben hep lifli gıdalar yedirmeye çalışıyorum yine şurup dolabımızdan eksik olmuyor bizim.