3 ayından beri çekiyor yavrum , 9 ay 11 günlük. Aslında kakası çok katı değil 3 günde bir ilaçsız yapar ama günlük yapsın poposu çatlamasıj diye ilaç veriyorduk şimdi onu da içmiyor zorla veriyorum . Ne olacak böyle ameliyat bile ettirdik genişlesin poposu diye. Napıcam artık çocuk bir gaz çıkaracak diye poposunu bi otarafa atıyprbi bu tarafa atıyor acıyor herhalde. Büyüyünce düzelen varmı böyle olup çok çaresiz hissediyorum