superkahramanbiranne ben aslında tek yaşayan bi insandım ve bu zamana kadar hırsızlık başka şeylerde oldu ama böyle korkmadım sanırım artık çocuğum var diye böyle oldum ya o an onu koruyamaxsam ya birşey olursa diye ilk başta bende psikolojik sandım ama dışarda birinin olduğuna eminim yani