Korkacak olan hiç okumasın bile çünkü ben ki o kadar korkusuz olan uzun süre yalnız yaşayan insandım şuan fena tırstım uykum var ama uyuyamıyorum az önce adım sesleri duydum açtım gözümü oğlum uyandı da çişe kalktı sandım o derece düşünün yani ulan bir kalktım kimse yok baktım odasına uyuyor açtım şuan ışığı ya dedim acaba balkondan hırsız mı girmeye çalıştı veya kedi falan mı geldi ama arkadaş bildiğin adım sesiydi ay bi fena oldum ya bi ayetelkürsüokudum ama ay uyku tutmadı bi yazayım dedim evde oğlumla tekim