ArvenMom Melis1706 kızım prematüre doğdu hiç öyle bi sorun yaşamadım dediğiniz kadar da büyük değil bana göre daha yeni iki numarasına geçicez biz
Melis1706 ArvenMom valla 3. Ayda gunduzleri kullanabildim ben molfix birde denedim oda ayni sekil 3.ayda kullandim.sleepy tam.geliyor bize
Alerjikrinit Emoilo benim 17 aylık ne denk gelirse kullanmaya başladık. Baby turco aldım en son güzel bence. Sleepyde bende çok koku alıyorum