Molfix kullanıyorum ilk kez denedim, prima kullanırken gece asla değiştirmezdim kuru kalırdı az önce bebeğimden çiş kokusu geldi bezine dokunduğumda ise ıslaktı, pek memnun etmedi bizi molfix :( primadan şaşmamam gerekiyormuş, sleepy de aşırı taşırdı kakasını vs ondan da o yüzden memnun kalmadım