3 ay 15 günlük kızım var bende öğünlerinde 120 cc yapıyorum.Zaten mama tariflerinde de aylara göre cc leri gösteriyor ama her 3 aylık bebek yada her 5 aylık bebek aynı oranda içecek diye birşey yok. Kimi bebek sık aralıklarla az cc içer kimi bebek uzun süre aralıklarla çok cc içer. Senin bebeğin ne kadar içmek istiyor ise o şekilde içir az veripte ağlatma üzme derim ben :) bazen 90 yaptığımda çok ağlıyor bebeğim mama bitince o zaman anlıyorum ki doymamış üzülüyorum sonrasında da doymadı diye annelik işte yüreğimiz titriyor her huzursuzluğunda 🫠