ReisinKizi kızımı 3 yaşında verdim bende yarım gün olarak ama şu an bazen vermesemiydim diyorum bence çalışma durumunuz vs yoksa 1 yıl daha durun o 1 yıl da da oyun gruplarına goturebilirsiniz hem arkadaşlara alisiyorlar hemde sıkılmıyorlar. Bu tarz etkinlikler çok oluyor o şekilde alistirabilirsiniz. Tabi sizin fikriniz ama fiyatlar hep aynı Ankaradayım burda da aynı