ReisinKizi Kızımı artık kreşe göndermek istiyorum 3 yaşında. Eğlenir sosyalleşir diye. Ama bu fiyat çok fazla ve daha aşağısı yok. Aylık 8 bin normal mi herkes bu fiyatlara mı gönderiyor
Deletedmom_110 ReisinKizi kuzum kreş yerine etkinlik vs götürsen 3 yaşında sonuçta aktivite kitapları oyun alanları vs vs bence çok fazla
mom-1 ReisinKizi ben şaşırmıyorum artık para pul oldu baksana ne ucuz ki buna şaşıralım.. allah sonumuzu hayır etsin
ReisinKizi Hahahaycokkomik ya ben mi bulamıyorum bu kreşleri forumda 400 500 e gönderen çok okudum. Bilen varsa istanbul anadolu yakasında bana da söylesinn
Ssssraa Nedir bu fiyatlar şaka mı yaa. Devletin kreşine yazdırdım aylık 500/600 arası bir şey olacak dediler. Yok mı Devletin sizin oralarda ?
ReisinKizi Ssssraa ay sorma yaa. Devlet kreşi bir tane var o da 4 yaşından itibaren alıyormuş şansıma geçen sene 3 yaş almışlar bu sene 4 yaş
ReisinKizi Deletedmom_110 oyun gruplarını sordum onlar da 3 yaş oyun grubu için büyük. 3 yaşında eğitime başlaması gerekiyor dediler. Hadi onların lafını da geçtim istanbul anadolu yakasındayım oyun grubu da bulamadım
EcrinMelek1- @ReisinKizi görümcemin oğlu 5 yaşında Ankara’da kreşe gidiyor (anne baba ikiside çalışıyor abisi okula gidiyor) aylık servis dahil 4 bin TL ama ekstralar hariç sinema tiyatro at binme vs daha bir sürü şey
ReisinKizi Sariannee orası neresi? Ben telefonda görüştüm bir yerle 2.5 dedi gittim bugün yerin dibine binanın bodrum katına kreş yapmışlar. Ben korktum içeri girmeye düşünün.
Umutveannesi ReisinKizi Yaşadığınız şehire göre değişiyor ya. Biz sakaryadayız mesela kreşler 4.000 civarı
Leyar ReisinKizi İstanbul için çok normal ya maalesef 🥲 Ankara bu konuda biraz daha uygun. Bende İstanbul’da kreş arayışındayım.
ReisinKizi Hahahaycokkomik haklısınız daha önce açmıştım sanırım pek yanıt alamadım ama tekrar açayım