Gulumser6 benmde 10 aylık kızım var 10 haftalık hamileyim eger erkek olursa kıyafet alacagım sadece kız olursa sakladıgım kıyfetler var abartmadan onada bi kaç bişey alacagım erkek olursa biraz abartırım🫠ıslak mendil pamuk stoklarım iki bebege parça prça alırsam yetiştiremem 🙄beşik biberondur sagım makinasıdır büyük eşyalar var şükür.büyük kızıma şu bisiklet tarzı oyuncak gibi bebek arabası varya onu almayı düşünüyorum vey baston olandan.digerde suan kullandıgımı kullanırım.ikiz arabası alınsa ilk bebegniz nerdeyse 16 17 aylık oluyor ayaklanacak kullanmak istemeyecek belki bana riskli geliyor 🥲