Gulumser6 merhabalar :)) twbrikler mis gibi büyürler beraber anneyi biraz yorarlar ama kardeşlik nefis bir şey ! 6 hafta bence niraz erken bebek alılverişi için.. ben 5. Ayda falan yapmıştım, kilosu falan daha öngörülebilir oluyor o zaman. Siz yenidoğan alırsınız ama belki bebek tosuncuk olur da azıcık büyğk ister :))) ben olsam beklerdim ama ufak ufak bakınmak da faydalı olabilir bu ekonomise işte indirim kovalayarak ne bileyim emzik alırsınız, belki büyük kardeşinden biberonu (inşallah kullanmazsanız ama yine de elde olsun) vardır ama biberon emziği alırsınız, belki bir iki yeni oyuncak takip edersiniz, kardeşten kalmamışsa puset,bebek arabası, yatak gibi şeyler hani bedenden bağımsız olduğu için kenara koymaşık bakılabilir. Ama ben olsam en sona giysiyi. İrakordım yine de 6 hafta erken bir süreç bence hamileliğinizin tadını çıkarıp siz kendinize bişeyşer alın. )))))