Deletedmom_62 ben de kendimi bildim bileli zayıfım. Hamileyken ne güzel olmuştum doğumdan sonra 6.ayda falan eski halime döndüm. Ve özel hiçbir şey yapmadım hatta eskisinden çok yemek yiyorum. Ben de bu halimden nefret ettim alt taraf gene iyi ama üst sırf kemik 😡 kilonun boya göre olması gerekiyor ben 1,65im ondan da zayıf gösteriyorum.