Deletedmom_62 Kızlar ciddi anlamda soruyorum zayıf kalmayı nasıl basariyosunuz , bunun için neler yapiyosunuz ? Çocukluğumdan beri kilolu biriyim ve gerçekten artık kendimden nefret etme derecesine geldim. Gerçekten bunun yolu nedir
Goktugs_Mother Deletedmom_62 doğumdan sonra emzirmek kilo verme açısından çok iyi geldi bana 😃 emzirdiğim için yesemde kilo almıyorum
YYenianneeee Deletedmom_62 az ve ekmeksiz yiyorum özellikle ekmek konusunda dikkatliyim. Tatlı ise sadece regl dönemlerimde canım istiyor regl dönemi dışında tatlı da pek tüketmiyorum. Hamur işi evde pek yapmıyorum yaparsam da çok nadir.
Deletedmom_62 Goktugs_Mother aslından ben de doğumdan sonra 10 kilo vermiştim emzirmek gercekten kilo verdiriuor ama bebeğim sadece 2 ay emdi ben de 2 ay sonra hop geri aldım 10 kiloyu
Deletedmom_62 Berru troidlerim yavaş çalışıyor ama zaten senelerdir ilaç kullanıyorum ilaçla normal seviyeye geliyo yani o konuda sıkıntı kalmiyo. Boğazımı bir türlü tutamıyorum çok iradesiz bir insanım
Leo2020 Deletedmom_62 öğün atlamak geç kahvaltı yapmak hayatımdaki en ufak olumsuz değişim stres bana hemen kilo verdiriyor 😂 hayatta en özendiğim insanlar mutsuz olunca bile iştahı açılanlar. Ben hem mutsuz oluyorum hem de yemeden içmeden kesilip açlık grevine giriyorum bir de o halime üzülüyorum ekstra 😂
Fusunf Deletedmom_62 özel birsey yapmıyorum genetik aslında benimki yemeyi çok seviyorum valla amaa sporla beslenme ile kilolarını verebilirsiniz .
Deletedmom_62 Fusunf ben çok iradesiz bir insanım bu cikolatayi yemeyecegim diyorum ama en sonunda gidip yiyorum bir çocuktan farkim yok ağzıma atıyorum sonucu düşünmüyorum
TheMomm Deletedmom_62 Hic bi şey yapmıyorum yiyip içip kilo almayanlardanim kendimi bildim bileli zayıfım 😊
Defnecik23 Deletedmom_62 bünye meselesi naparsam yapayım 50 yi geçmedim. Ama dış görünüşe önem veren biriyim sıkılaşmak için de spora gidiyorum. Gitmediğim zamanlarda da bişey değişmiyor hep zayıfım. Ama sizin gibi olsam aşırı üstüne düşerim salmam. Bi hastalığı olmayan kimse hayatı boyunca kilolu olmamalı ona göre beslenmeli
TheMomm Deletedmom_62 Düzenli beslenip spor yaparsanız başarabilirsiniz bence her şey kafada bitiyor 😊
Deletedmom_62 TheMomm çok denedim ben 5 senedir uğraşıyorum ama 20 verdiysem 30 geri alıyorum bir iki ay yapıyorum devamını getiremiyorum 😬
Zeyas00 Deletedmom_62 ben çok zayıf değilim normalim boyuma göre.Ekmek az yiyorum 2 öğün besleniyorum kahveyi çok seviyorum ve çok içiyorum beni tok tutuyor.Acı cok yerim tuvalete çıkartıyor 😂
Yagmur_24 Deletedmom_62 sağlıklı atıştırmalıklar alın mesela çikolata yerine hurma dolgulu yiyecekler vs gibi bir deneyebilirsiniz
anneyeofdenmez Deletedmom_62 inan bisey yapmıyorum gece yemek yiyorum yine aynı bünye meselesi galiba çocukluğumdan beri böyleyim