Gulfem_1605 Deletedmom109 oturmaya ve yürümeye baslayinca düzelir merak etme Rabbim baska bir hastaliktan korusun miniklerimizi 😊 yastik demis cogu ama benimki henüz 3 aylikken cok hareketliydi yatiriyordum ve yastigi baska biryerde buluyordum aldigima pisman oldum.
Susamm Gulfem_1605 bize hastaneden taburcu olurken bebegi yan yatırmayın kalca çıkığı olur dediler hep sirt üstü yatrdik. Yanlış bilgi verdiler o zaman
Hacerr7 Susamm geçmiş olsun düzelmez düzelse bile az yani benim kuzum da sırt üstü yatmayı sevmezdi sağlı sollu yatırdım hep göçtü çöktü yanları büyüdükçe uyurken sırt üstü dönmeye başladı o ara biraz düzeldi o kadar tamamen düzelmiyor