Arkadaşlar merhaba. Oğlum 3.5 aylık. Doğum yaptigimda bebeği yan yatırmayın kalça cikikligi olur dedi hemsire. Bu sebeple sırt üstü yatırdık. Fakat farkinda olmadim sağına yatmış bebeğim. Lohusalikla mucadele ederken farketmedim yalnızdım :(. Su an kafasinin sag tarafı daha basık. Düzelir mi? Ne yapmam lazım.