Aybarsin_anasi Kombiyi goturmeyecegi için sağlam teslim aldıysa sağlam teslim etmeli. Güzellik yapmak isterseniz de yarı yarıya ödeyin. Ama tamamını siz odememelisiniz.
NmalkoC Doga_sever ev sahibi ödemesi gerekiyor sonucta kendisi bozmadı kendi yaptığı hatalardan kiracı sorumludur bende bekarken kiradaydım kombim bozuldu ev sahibim odemişti