Doga_sever merhaba canım bizde kiracıyız ve kombimiz bozuldu, ev sahibimiz ödemişti. Biraz araştırma yaptık ev sahibinin ödemesinin uygun olduğunu söylediler. Ev sahibimizde sizden önceki kiracıda yıpranmıştır sizin de elinizde patladı demişti sıkıntı yok ben öderim dedi.