ikiprensannesi53_ 11 de suni sancı verildi kendi sancımda vardı öğlen 3 te tam açıklıkla doğum yaptım. Epiduralde oldum 5cmden sonra tarif et desen edemem böyle bir acı yok yarı baygın haldeydim acıdan artık o sancıları hatırlamak bile istemiyorum ama benim acı eşiğim çok düşük sanırım karşı odada bi kız vardı hiçbişeyi yoktu . Ama bir daha doğursaö yine de sezeryan olmam herhalde 1 günde hersey bitiyor sezeryanın iyileşmesi zor ve hayatım boyunca göbeğimde bi izle yasamak istemem