ikiprensannesi53_ acilmam olmadigi icin suni sanci aldim.. suyum gitmisti 11de ilac verildi yarim saat sonra etki etmeye basladi 7ye geliyordu oglumu kucagima aldigimda… yani bana gore acilmam gec oldu saat 12den 6ya kadar sanci cektim sonrasi dogum zaten, ikinma filan.. bilmiyorum belkide bana uzun geldi daha uzunlari vardir.. ama ben hic bi sekilde sezeryan istemiyordum o yuzdende suniye katlanmak zorundaydim🥲 sonradan ogrendimki kendi sancimiz daha az aciliymis ah kara bahtim😁 ikinci gebeligim simdi dua ediyorum kendi acilmam olsun sancim gelsin diye