Shewolff angelicsmile atayım gitsin o zaman benim bile midem bulanıyor çocuğun nasıl olmasın midesini de bozar insanın
Shewolff Usnac1995 bilemedim ki hiç aklıma gelmedi aslında böyle bir şey olacağı ve 1 kez attım zaten sindi koku içine atacağım valla yapacak bir şey yok
Shewolff anneyeofdenmez evet ama içinde yemek varken işine gelmeyince yere fırlatıyor 😂onu masadan kavga ediyor yine sökemiyor sıfır bu yüzden aldım zaten yoksa para vermezdim 😂
Melis1706 Shewolff ben yorumlarda gormustum ama bebegin ben esyalarini yikamiyorum bulasik deterjanlarinla biberon falan kullaniyorum hep onla temizledigim icin bizimkileri kullanmadim bide onun ambalajinda koku icin bisiler yaziyordu ondan da tercih etmedim uzuldum az para degil sonucta bana gorumcem almisti oo kadar acikcasi hic almayi dusunmuyordum bile ben
Shewolff yagmurkokusu_ hayır aslında benim hatam normal deterjanla yıkamak anladığım kadarıyla koku sindi içine ama karbonat önerdiler yapıcam
Shewolff SetenayCo teşekkür ederim canım ama attım bakmadım da hiç açıkçası 🥹🥹 şimdi denicem çıkmazsa çöpe atcam mide bulandırıyor
Elmsnghn Neden silikon kullanıyorsunuz ki, bence en guzeli bizim tabaklarimz gibi porselen olmasi. Çocuğunuza ozel porselen desenli alabilirsiniz. Hemde boyle deterjan kaldi mi etti mi sıkıntısı olmuyo.