Shewolff Deterjan kokusunu bir türlü çıkaramıyorum işin kötüsü her yemeğine kokusu siniyor var mı çaresini bulan?
angelicsmile Shewolff maalesef yok canım bizim de bardağımız aynı şekilde koktu. Sirkeli suda kaynattım güneşte beklettim fakat yok çıkmıyor.
Usnac1995 Shewolff Sırf bu yüzden almıyorum slikon. Çünkü aynısını kaşıkta yaşıyorum, wee kaşık çok güzel aslında ama deterjan kokusu kalıyor. Yemeğe de bulaşıyor. Midem bulandı gerçekten benimde. Bebek deterjanlarıyla yıkasak aslında belki böyle olmaz
Shewolff midekoruyucu off hemde nasıl bir de 2 tane ikisi de aynı nefret ettim resmen diğer tabakları da fırlatıyor napcam bilmiyorum 🥹
Shewolff angelicsmile atayım gitsin o zaman benim bile midem bulanıyor çocuğun nasıl olmasın midesini de bozar insanın
Shewolff Usnac1995 bilemedim ki hiç aklıma gelmedi aslında böyle bir şey olacağı ve 1 kez attım zaten sindi koku içine atacağım valla yapacak bir şey yok
midekoruyucu anneyeofdenmez he vallahi kız. Bizim evde vardı eskiden hep o kaplarda yerdik 😂😂 sonradan annem porselene çevirdi başladı kırılmaya 😂
Shewolff anneyeofdenmez evet ama içinde yemek varken işine gelmeyince yere fırlatıyor 😂onu masadan kavga ediyor yine sökemiyor sıfır bu yüzden aldım zaten yoksa para vermezdim 😂
Edaaisleyen Ben frosch hassas bulaşık deterjanı ile temizliyorum, kendi bulaşıklarımızın süngeri ile bebeğiminki de farklı hiç koku sorunu yaşamadım
watermelonlove Shewolff Eğer kendi kullandığınız deterjanla yıkıyorsanız evet kokuyor bebek emzik biberon temizleyici kullanmanız gerekiyor.1.5 yaşına kadar kullandım sonrasında mika bölmeli tabak aldım kendi deterjanımıza geçtim tabi bu sırada yedek olarak oioi tabağıda kullandım 1 sene hiç kokmayan tabak kendi deterjanımızdan sonra koku yaptı
anneyeofdenmez midekoruyucu biz de halâ var kaynanamin kızıma içinden yediriyorum önüne koyuyorum kendi yiyor bazen yere atıyor 😂
Melis1706 Shewolff ben unibaby emzik biberon temizleyicinmsinle yikiyorum sirf koku muhabbeinmmtini duydugum icin
yagmurkokusu_ Yemekleri çok sıcak mı bırakıyorsun tabağa ? Çünkü bizde öyle bir koku yok emzik biberon temizleyicisi ile köpürtüyorum bir güzel yıkıyorum , arkasından tuz ve karnobatta bekletiyorum. Su ile duruluyorum
Shewolff yagmurkokusu_ hayır aslında benim hatam normal deterjanla yıkamak anladığım kadarıyla koku sindi içine ama karbonat önerdiler yapıcam
Asyaveannesi04 Shewolff hangi deterjan kullandınız ki ben tüm oioi ürünlerini kullandım ama hiç böyle bir sorun yaşamadım hep bebek biberon emzik temizleyicisi ile yıkadım
SetenayCo Shewolff limon ve karbonatla ovmak lazım bir de kaynar su kullanmayın. Tabağın içinden yıkama talimatı çıkıyor.
Shewolff SetenayCo teşekkür ederim canım ama attım bakmadım da hiç açıkçası 🥹🥹 şimdi denicem çıkmazsa çöpe atcam mide bulandırıyor