kolonyalimendil bir süre normal soğutma modunda çalıştırıp sonra nem alma moduna alın. (her klimada oluyor. Su damlası ikonu olarak görünüyor genelde) hem fanı düşürüyor, direkt çarpma riski azalıyor. Hem de uzun süreli çalıştırınca daha ekonomik oluyor, ve havadaki nemi azaltarak hissedilen sıcaklığı düşürüyor.