kolonyalimendil Bizim de odası çatı katında. Güçlü bir klima taktirdik koridora. Tüm odalarin kapısı acikken buz gibi yapmasa da 25 26 derecelere getiriyor gündüz, güneş en tepedeyken. Gece zaten genelde serin. Camını açmıyorum ses oluyor diye. Biraz serinletip kapatıyorum klimayi gece. 28 dereceyi gecince uyku konforu bozuluyor, uyanıyor maalesef.