Zeyzeytu Merhaba kızım 30 aylık kreşe vermeyi düşünüyorum. Daha doğrusu çalışmam lazım olduğundan. Çalışacağım yer yenibosna merkez. Oraya yakın önerebillrceğiniz iyi bi kreş var mı acaba ?
NaimeYilmaz Zeyzeytu Dilek eğitim kurumları. Beşyol otobüs durağına 2 dakika uzaklıkta. Berna müdürümüz hala oradadır umarım. Tunanın yaklaşık 2 senesi orada geçti ve nereye götürsem orayı arıyorum. Çok memnun kalmıştım. Eğer giderseniz selamımı da iletin lütfen ☺️🌸
lilyde NaimeYilmaz Zeyzeytu merhabalar araştırırken denk geldim. Çalışan anneyim ve çocuğum ailem tarafından evde bakım alıyor bazı durumlarda yetersiz kaldığı için 24-25 ay civarı göndermeyi düşünüyorum. Dilek eğitim kurumu içime sindi ama çevremden çok küçük diye tepkiler alıyorum bu yüzden kararsız kalıyorum. Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz acaba
NaimeYilmaz Zeyzeytu 2,5 yaşında https://forum.mutlubebekleriz.com/d/494672-25-yas-anaokulukres-deneyimi
NaimeYilmaz Zeyzeytu Yok maalesef, her yerin fiyatı çok yükselmiş sanırım. Tuna kısmetse devlete gidecek bu sene.
NaimeYilmaz lilyde Üzerinden biraz vakit geçti tabii. Şu an durumu nedir bilemem ama ben çok memnundum. Hala Berna müdürümüzle ara ara görüşürüz. Güvenli ve sıcak bir ortamı var. Küçük çocuklar için uygun olduğu düşüncesindeyim. Okul deneyimim de linkte var. 🌸 https://forum.mutlubebekleriz.com/d/494672-25-yas-anaokulukres-deneyimi