Mygirlmybaby eleman olarak çalışacak anladığım kadarıyla , firma olarak yemek sepeti, trendyol genel olarak ücretler yakın. Eşim o şekilde bu işi yapmaya değmediğini söyluyor. Esnaf kuryesi olarak çalışıyor o şekilde giderlerin oluyor ama kazancın yüksek olduğu için asgari ücretin 3 katı cebinde kalır.