Mygirlmybaby eşim 2 yıl öncesine kadar kurye idi baya uzun seneler de yaptı. Ama bir restoranın kuryesiydi yani getirin falan değil. Asgariden yüksek aldı hep. Ek olarak bahşiş de veriyodu siparişi götürdüğü kişiler. Ama ben hiç sevmedim kuryelik yapmasını. Kolay bir iş asla değil asla. Yazı ayrı zor kışı ayrı. Eşim sarı biri. Yazın kapkara oluyodu yanmaktan. Kışın ise yağmurda donuyodu. Yolların kayması, önüne arabaların kırmasını saymıyorum. Dikkatli olunmaz ise çok tehlikeli bir iş.