Ben develtte hemsireyim ama bu zamnw kadar hic bir greve katilmadk doktorlarn hepside greve katilmiyr poliklinikler devam ediyr veya ertesi gun cok fazla calisip o randevualri hallediyr . Hic bir hemsirede doktor grevde diye evine gitmiyr mesaisini doldurmak zorunda gecen grevde sekreter arkdasa sormustum. Dun greve gitti bugun odadan cikmadan calisiyr demisti cok yogunuz demisti mesela yani siz gidin derim kaydinizi yaptirin hakkiniz yanmasin yani