ONAEA ya ben anlamıyorum bu doktorlar daha me kadar para istiyolar? Tamam şiddet olayı konusu çok ayrı ve çok yanlış anlıyorum ama ben başka bir mesleğin bu kadar grevler iş bırakmalar yaptığını görmedim. Kendim de öğretmenim öğretmenlerinde çalışma şartları maaşları inanılmaz iyi değil. Eşim asker , askerlerinde maaşı çalışma şartları çok iyi değil anlamadım valla