Aslbal-17 benim bebeğim de hasta bayramdan beri i. 2 gün sonra 4 aylık olacak inşallah.Hastane hastane gezdik İzmir’de. Hırıltısı var balgam var boğazında öksürüyor bu yüzden durmadan. Kan aldılar araştırmanın acilinde bir şey çıkmadı çok şükür burnunu açın dediler aynı zamanda ishal de vardı. Sonra çocuk boğulur gibi oluyordu her seferinde korkup tekrar hastaneye götürdük en son özele gittik medicanaya. Doktor ciğerleri temiz dedi sizin anlattığınız kadar bi şey yok dedi antibiyotik yazdı bi tane bi hafta kullandık. Hala burnunu açıyoruz 3 saatte bir hala öksürüyor bilmiyorum nasıl düzelecek yavrum