Nida00 bı gece hiç uyumadı uyuyayamadi öksürükten ertesi günü hemen hastaneye gittik acile santrasyonu düşüktü 70 den aşağı idi normalde 98 100 olması gerekiyordu tahliler temiz çıktı film temiz çıktı fakat karnından belli oluyordu ki düzensiz nefes alıp veriyordu doktor zatürre olmuş yatacak demedimi 11 gün kaldık hastanede antibiyotik tedavisi uygulandı 1 aylıktı yattığında doktora sorduk yatirmasak ne olur diye kırıcı konuşmak istemiyorum ama ölür dedi hemen kabul ettik yatisi 11 gün sonunda çıktık çok şükür hemen gidin lütfen ciğerlerine inmesin bizim herseyimiz temiz çıktığı halde santrasyondan ve düzensiz nefes alıp veris öksürükten yattık