Bomerve sancıları devam ediyordu bir ara bıraktım 2 gün kadar olmadı geri başladık ama bizde göbek fıtığı vardı oda çok gaz yaparmış şükür o sorun düzeldi dönmelerde daha s8k olduğu için kendisi gazını çıkartıyor artık diye bıraktık bayramdan beri kullanmıyoruz