Ben oğlumda da kızımda da kullandım faydası oldu ama bir tane bitirdim bidaha almadım.Kendim kimyon aldım çekilmemiş onu demleyip içtim sütten geçsin diye.Bide doktorum aslında mesele gaz değil hiç bir damlanın %100etkisi olmaz mesele dünyaya adepte olma çabası.Ne ona iyi geliyorsa onu siz bulacaksınız demişti.Mesela kimi bebek fön makinesinin sesine çok güzel uyuyor,kimi bebek puset gibi dar yerlerde anne karnında hissettiği için daha rahat uyuyor,kimi arabada gezmekten hoşlaniyor,kimi de sadece anne kucağında yada baba kucaginda sakinliyor mutlaka rahat ettiği bişey bulursunuz ve belli bir süre sonrada tık diye geçiyor.Bunun dışında tabiki her emzirmeden sonra önce bir göğüsü emzirip gazını çıkartıp sonra diğerine geçin bide karnına bir havluyu hafif ısıtıp koyabilirsiniz.Aklima gelenler bunlar.