Themom_ oncelikle sakin olun dogumdan sobra 14 aya kadar adet olmayan anneler duydum. 1 yili normal karsiliyor doktorlar. Ben 5. Ayimda regl olmustum. Her ay hem gunleri sarkti hemde uzadi. Yani ikinci ay 4 gun gec geldi 10 gun surdu ucuncu ay 10 gun gecikti ve 11 gun surdu. Vucudumuz kolay bir yoldan gecmedi. Kendine gelmesi zaman alacaktir. Siz yinede cok daha saglikli korunma yontemlerini inceleyi . Spiral gibi.. ben spirali taktirmadan iliskiye girmedim. Benim icin cok onemliydi esimde saygi duydu buna. Ha siz hala
Rahat edemiyorsaniz doktorunuza gidin zaten size korunma yontemlerini detaylandirqcaktir. Ama emziriyorum sutum korur,geri cekiliyoruz,o kondom ben hap kullandim bunlar riski daha yuksek olan secenekler. Sut korunasi ve geri cekilme bir korunma yontemide degil zaten