Daha öncede post açmıştım hamile olmaktan korkuyorum diye 2 ay 15 günlük bebeğim var doğum kontrol hapı ile korunuyorum test yaptım negatif tek çizgi 40ım cıktıktan sonra 50. Gün regl oldum sonra olmadım ve 6 gün önce regl olmam gerekiyordu yok tık yok başım ağrıyor belim ağrıyor ama yok olamıyorum bu durum normal mi doktoruma gitmelimiyim sizce? Emziriyorum ama sürekli değil mama-meme olarak gidiyoruz sütüm doyurmadığı için bana akıl verip yardımcı olur musunuz lütfen