Herkese merhaba oğlum 5 aylık . Ve doğduğundan beri reflüsü var ve sürekli kusuyor. İlk zamanlara göre çok çok azalsada günde 1-2 kez kusuyor. Günde sadece 1 kez mama alıyor. Mamayı resmen bardaktan boşalırcasına kusuyor . Bu zamana kadar hep reflüye bağlı dedim ama normal kusmaları azslı canım bu dikkatimi çekti. Resmen lakır lakır kusuyor mamayı 30 cc net çıkarıyordur. Sizce bu mamanın ona yaramadığı anlamına mı geliyor sma comfort kullanıyorum bu arada mama yaramadı diyebilir miyim yani