GunesSila İlk doğduğu zaman kucağımda verirdim ikizlerime canım birine eşim birinede ben bir yandan sütümü sağıp biberonla veriyordum bi yandanda emziriyodum ama sütüm az gelmeye başladı ve mamaya başladık ana kucağına koyup veriyodum içiyolardı öyle şimdi 1 yaşına girecekler zaten şimdi süt içiyolar mamayı bıraktık🥰Biberonu kendisi tutuyo içiyolar zaten