GunesSila Kızlar selam, 2 aylık bebeğim var mamayı hala kucağımda veriyorum gündüz de gece de . Sizler nasıl veriyorsunuz ? Cesaret edip yatık biçimde veremiyorum 😂🫠
Twinsmom-- GunesSila İlk doğduğu zaman kucağımda verirdim ikizlerime canım birine eşim birinede ben bir yandan sütümü sağıp biberonla veriyordum bi yandanda emziriyodum ama sütüm az gelmeye başladı ve mamaya başladık ana kucağına koyup veriyodum içiyolardı öyle şimdi 1 yaşına girecekler zaten şimdi süt içiyolar mamayı bıraktık🥰Biberonu kendisi tutuyo içiyolar zaten
GunesSila Bdurmus92 aynı durumdayız 🥲bende emziremiyırum. Hangi mamayı kullanıyorsunuz? Bir de kaç aylık bebiş
yagmurkokusu_ Çok küçük daha zaman geçsin biberonu kavramak isteyecek o zaman yavaş yavaş bırakır şuan kendisi içiyor bazen mama devriliyor alıyor tekrar içiyor 😂
GunesSila Bdurmus92 sma comfort kullanıyordum. Çok zor bulunuyor diye dün hipp combiotic e geçtim herkes onu öneriyordu bir deneyeyim dedim. Mama değişikliğinden sonra kakasını da yaptı kabızlık vs yapmamış şükür ki bakalım inşallahta öyle devam eder 🫠 hipp e geçtik yani artık
Bdurmus92 GunesSila günde bir bazen iki günde bir yapıyo kakasını ama 5 güne kdr normal dedi doktor uzun sağlıklı ömürleri olsn bebişlerimizn🥰
mom-1 GunesSila aptamilden hipp e geçmiştim. Geçtigimden beri 20 günlük bebegimde kaka yapamama ve gazdan dolayo huzursuzluk cok yasadık. Kakasını yapamadıgı icin içinde tutuyodu bi anda tüm içindekileri yapıyodu etraf yatak üstüm çarsaf kendi kolları benim bacagım her yer kaka oluyodu bu yüzden hipp ten anında vazgecip aptamile geri döndüm şükür simdi kakası da düzene girdi bilginiz olsun
GunesSila 1Annevekizi sma comfort kullanıyordum. Çok zor bulunuyor diye dün hipp combiotic e geçtim herkes onu öneriyordu bir deneyeyim dedim. Mama değişikliğinden sonra kakasını da yaptı kabızlık vs yapmamış şükür ki bakalım inşallahta öyle devam eder 🫠 hipp e geçtik yani artık
GunesSila dmllg sma bulamıyorum zor oluyor diye daha bulunabilir ve çoğu kişiden duyduğum mamaya geçip deneyeyim dedim. Doktorumuz da hipp combiotic alabilirsin demişti sorduğumda
GunesSila Bebişleriniz gün içinde neler yapıyor kaç kere kaç saatte bir mama ile besliyorsunuz acaba güzel anneler 👯♀️🥰
defneemomm GunesSila bize de aksine hipp çok iyi geldi aptamil prosneo kullanıyordum kaka yapamıyordu hipp kullandığımızdan beri kendi düzenli yapıyor. mamayı da gündüz yastığa yatırıp yapıyorum, gece rüya beslenmesi yaptığımız için kucağımda veriyorum