Aybars-mom160821 ben 29 yaşındayım ama bende yaşlı hissediyorum kendimi neden bilmiyorum ama sanırım sürekli evde dört duvar arasında akşama kadar çocuklarla ev işleriyle ilgilenmekten eşten yeteri kadar ilgi görememekten hadi bı yürüyüş yapalım dediğim zamanlar bana yorgunum diyip başkası mesela kuzeninin kızı hadi abi şuraya gidelim buraya gidelim dediği zaman itiraz etmeksizin çıkıp kalkıp bizi kızın dediği yere götüren bir eşim olduğu için kendimi yaşlı hissediyorum ve hatta bazen acaba eşim beni yanına yakıştıramıyo mu yoksa beni artık beğenmiyo mu diye düşünüyorum soruyorum da ama bı cevap alamıyorum sadece ne alakası var diyo😔😔