Elifyor Sarekusveannesi bende 6 Kasım da sezaryen doğum yaptım karnım uyuşuk hep bu uyuşukluk ne zaman geçiyor ki acaba
Sarekusveannesi Elifyor sanırım daha bir hafta olmuş doğum yapalınız, ilk zamanlar oluyo o, benimde öyleydi. İkinci hafta daha da toparladı, içleri acıyordu karnımın geçti şimdi
Elifyor Bir de şunu soruyum ben henüz korse falan takmadım karnıma herhangi bir şey de sarmadım bunları ne zaman yapmam gerekir ki
Basak71_ 4 ay olacak hala geçmedi şişlik ilk hafta enfeksiyondan 1 hafta yattık sonrasında akıntı gelmeye başladı tekrar yatacaktık hastaneye ama evde tedavi gördük zaten sonrasında kızımda idrar yollarında enfeksiyon çıkmıştı