Minnakkk momybaby koycegz bununla ilgili acıklama sını yaptı gecen sene saglık bakalnlıgı onaylı belgeleri var bence bir daha arastırın
ikizannesi000 momybaby hayır oda kullanıyordu yani para için cocularına kimyasalı yedirecek degil herhalde çogu kişi öneriyor bilmiyorum artık binlerce memnun insan var
momybaby Minnakkk bnde almistm ondan kendime. tabi sonradan ogrendm. tadindan anlasiliyor kimyasal oldugu. glikoz bombası. rengi bile farkli. ayrica labaratuar sonuclarini paylasilmisti otesi var mi?
biimiyomyardimet momybaby şuan tam hatırlayamadığım bir zararlı madde ve şeker varmış ürünlerinde maalesef yani belli ki bu ürünleri bebişler yiyecek nasıl bir vicdan anlayamıyorum. Ama bilgi kirliliği de çok fazla neye güvenecrğimizi şaşırdık
momybaby ikizannesi000 yedirmiyolar ki kendileri ztn🤣 sadece reklam yapiyolar. onlar icin etik bi durum bu
Hmyra06 Uykusuzanneler Ben Zühre ananın karadut özünü kullanıyorum çok lezzetli ve hiçbir katkı maddesi yok kızımda seviyor içiyor tavsiye ederim