Turgutveannesi Poyrazsmomm cok geçmiş olsun kuzumaaaa 🥺 kulak damcısı kullanmanız gerek ben azeriyim bizim burda böyle siz doktorunuza sorun bi ne dicek bakalım
nmt41 Poyrazsmomm sallamayı denediniz mi eğer gaz sancısıysa sallamak iyi geliyor belki terliyordur yüzü havalar sıcak diye nemli bezle silin ışık dan falan rahatsız olabilir elini yüzüne götürüyorsa … herşey bir sebep
Zehrade Poyrazsmomm ayakta emzirmeye çalış öyle daha uzun etmiyorlar sonra o farketmeden yavasca otur ben 1 buçuk yaşına kadar öyle yaptım 40 dakika 1 saat 1 buçuk saat emiyoe ilerleyen zamanlarda
2delibirarayagelmemeliydi Poyrazsmomm sıcakta da olabilir benim kızımda öyleydi daha ince kıyafetler giydirdim rahatladı şimdi huzurlu uyuyo