Poyrazsmomm gazını ne kadar çıkarsa da yine de bazı bebeklerde kalır, uyurken yarım kundak yap elllerini yüzüne vurdukça daha çabuk uyanır, başta alışma sonradan sever zaten sadece kollarını kundak yapıcaksın, hem daha uzun sürer uykusu, birde sütün yeterli miktarda var mı eğer doymuyorsa da ağlaması o yüzden olabilir