Cakbibeslik benim yeğenim aynen dediğin gibiydi. Günlerce doğru düzgün hiçbir şey yemediği olurdu. Çok inatçıydı, sürekli ağlardı. Ablam nasıl besleyeceğini şaşırırdı. Çok zayıf minyon bir bebekti.
Şimdi 20 yaşında çok güzel bir genç kız 😊tıp fakültesi 2. sınıf öğrencisi. Hala çok minyon ve iştahsız. Kendini harap etme, üzülme. Kendine gerekeni alıyordur. Belki yapısı öyledir.