Merhaba. 17 aylik bir kizim var, birkac ay once yine ayni sekilde bi baslik acmistim. Yemek yemiyor. Mama ile besleniyordu artik mama icmek de istemiyor. Sabahtan beri sadece kahvalti yapti. Lokmalarini inatla agzinda bekletiyor, artik psikolojim bozuldu. Yemek saati gelsin istemiyorum. Biraz sesimi yukseltsem bu sefer aglama krizlerine giriyor fajat aglamiyor, sadece bagiriyor. Yedigi seyler zaten sayili, ne yapmam gerekiyor? Doktoru ile konusuyorum bir sikintisi yok diyor. Ama ben artik bunun cozulemeyecek sekilde kalmasindan korkuyorum. Bu durumu daha once yasayan, ama atlatabilmis olan kimse var mi acaba?