Portologg bende bu akşam ilk kez kendi evimde uyuycam ve yarın yine annemlere gittiğimde babam olmayacak, biz gittiğimizde kahvede olursa bizi görüp hemen arkamızdan eve gelirdi ya da uyuyor olurdu oğlum hemen gidip kaldırırdı onu, yarın bunlar olmayacak. İşte bunlar çok acı geliyor bana 🥹