Balkupum2505 Azra_demsal21 ayın 11i yada 15i gibi yatacakmis duyduguma göre. Önceden tam gününde yatardi 2 3 aydir gecikiyo
Adenmoms68 Balkupum2505 devletin parası bitti herhalde 😅😅 bir keresinde sosyaldeki calısana sormuştum bana öyle demişti baya gülmüştüm
Denizinannesi52 Ebrucekin bu ay aynı yattı zam çünkü haziranın parasını aldık zam olursa önümüzdeki ay olur temmuzunkini zamlı alırız ağustosta
Minikkusuumm kuzey_arin2019 elektirik falan yatiyorsa onlar kesiliyor siz taşıdığınız da abonman numarası ile tekrar başvuru yapın
Fundaybars16 Bende başvuru yapacağım ama ikametgsh adresi annemlerin ev çıkıyor . Degistrmiyorum da sistemden . Nasıl yapacağım bilen vsr mi?